نویسنده = کردنائیج، اسدالله
محرک‌های توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانم‌های جوان

دوره 15، شماره 33، آذر 1402، صفحه 35-62

10.22034/jbar.2023.19883.4295

مجتبی کریمیان؛ حمیدرضا ایرانی؛ علی اکبر جعفری؛ اسداله کردنائیج؛ حمید رضا یزدانی


تحلیل ارزش درک شده، کیفیت ارتباط و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری کشور

دوره 8، شماره 15، فروردین 1395، صفحه 21-38

داود رضایی؛ اسداله کردنائیج؛ اصغر مشبکی


طراحی مدل کسب‌وکار انطباقی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری

دوره 7، شماره 14، دی 1394، صفحه 211-240

هادی بستام؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ اسدالله کردنائیج؛ عادل آذر


طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران

دوره 6، شماره 11، اردیبهشت 1393، صفحه 1-26

میثم شفیعی رودپشتی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیج؛ محمود محمدیان